Процес побудови літака є надзвичайно довготривалим, кропітким та трудомістким. Особливо
що стосується українського авіабудівництва, яке ще до 2014 року сильно залежало
від російських виробників комплектуючих до літаків.
Тож ДП
«Антонов», як і вся авіабудівна галузь, гідно привітала Україну з Днем
Незалежності, випустивши зі стапелів перший серійний Ан-178, пристосований для
роботи в специфічних умовах гірських аеродромів Перу.
Поєднавши в
собі унікальні технічні характеристики, які випереджають своїх конкурентів в
рази, Ан-178 завоював серця не лише перуанців, а й деяких інших потенційних замовників.
Тож у виробництво запущено ще п’ять аналогічних «птахів».
В інтерв'ю ІА
«Укрінформ» президент ДП «Антонов» Олександр Лось детально розповів про всі
труднощі, які вдалося подолати державному підприємству, особливо що стосується пошуку
нових постачальників та імпортозаміщення. Так, на українському Ан-178 близько 2/3
обладнання – виробництва корпорацій Сполучених Штатів Америки, ще третина –
вітчизняного, а проектна робота
з заміщення російських комплектуючих була проведена власним коштом.
Загалом,
наразі «Антонов»
є певною мірою іміджовим підприємством нашої країни в
авіабудівній галузі, який без перебільшення може покращувати імідж України на
міжнародній арені! Це демонстрація високоінтелектуального та технологічного розвитку нації!
Тож увесь
світ має знати, що «Антонов» є надійним виробником сучасної авіаційної техніки,
якому можна довіряти!
Коментарі
Дописати коментар