До боротьби з російською пропагандою долучаються і соціальні мережі. Так, Facebook повідомляє про виявлення російської кампанії з пропагування у соцмережі суперечливих соціальних та політичних месседжів.
За інформацією Facebook впродовж останніх двох років у рамках цієї кампанії було витрачено 100 тис. доларів на тисячі рекламних оголошень. Причому реклама й акаунти були зосереджені навколо соціальних та політичних меседжів різної ідеологічної тематики, спрямованих на розбрат, фокусуючись на таких темах, як імміграція, раса та рівні права. Рекламні оголошення спрямовували користувачів на сотні акаунтів, які поширювали неправдиву інформацію або в інший спосіб порушували умови Facebook. За словами компанії, вона має підстави вважати, що деякі акаунти були безпосередньо пов'язані з фабрикою тролей в Санкт-Петербурзі, яка сама себе називає Агентством з вивчення інтернету, але можливості незалежно підтвердити це немає.
Наразі Facebook заявив, що співпрацює з американськими слідчими з цього питання. Соцмережа передає докази спеціальному прокурору Роберту Мюллеру, який контролює розслідування імовірного втручання Росії у президентські вибори у США. Ну, мабуть, всі здогадалися, що Росія послідовно заперечує факт втручання в американські вибори.
Коментарі
Дописати коментар