Британське видання “The Guardian” опублікувало статтю відносно того, що Великобританія прагне протистояти “інформаційній війні” в стилі холодної війни, вкладаючи гроші в низку проектів, від “ребрендінгу” України до здійснення впливу на російськомовне населення країн Балтії.
“В рамках цих зусиль Великобританія найняла компанію M&C Saatchi - рекламне агентство, яке асоціюється з виборчими кампаніями торі, - щоб вона спільно з британським МЗС здійснила проект з реабілітації британського союзника України, в том числі з використанням соцмереж з ціллю добратися до глядачів пісенного конкурсу “Євробачення”, який цим літом відбувся в Києві.
МЗС також фінансує програму, що зароджується, щоб визначити, як Великобританія може вплинути на російськомовну меншину в країнах Балтії, де, як вважається, може спалахнути потенційний конфлікт між НАТО та все міцнішою Росією. Інша ініціатива полягає в запрошенні російських журналістів в “тематичні тури” Великобританією.
Крім того, фінанси виділяються у відповідь на все більш жорстокі “інформаційні війни”, в зв'язку з якими підтримувані Росією ЗМІ обвинувачуються в спробах втручання в референдум про [вихід Великобританії з] ЄС, вибори в США, Франції та Німеччині.
Ось вам наочна картина об'єднання світової спільноти в боротьбі проти російської інформаційної агресії.
Коментарі
Дописати коментар